Ентузіазм і готовність нести відповідальність
роблять наших співробітників видатними
Немає сенсу наймати відповідальних людей і постійно вказувати їм, що і як робити.
Ми наймаємо спеціалістів, щоб вони казали нам, що і як краще робити
Основні вимоги:
• досвід обліку ТМЦ, Банк операцій, Розрахунків – не менше 2-х останніх років
• тверді знання бухгалтерського законодавства, у тому числі, стандартів бух обліку із зазначених ділянок;
• досвід роботи в 1С 8, Excel, Google таблиці (впевнений користувач)
• розуміння необхідності та готовність дотримання внутрішніх правил та процесів
• готовність планування роботи та дотримання термінів
• досвід та бажання роботи з бухгалтерським законодавством
• бажання та здатність роботи в команді
• пунктуальність
• почуття гумору!
Що необхідно робити (обов’язки):
2. контроль своєчасності документообігу та правильного оформлення первинних документів;
3. комунікація з представниками Клієнтів (переважно письмова з використанням наявних шаблонів та внутрішніх правил ділового листування);
4. участь у обговоренні, побудові, впровадженні, оптимізації облікових процесів;
5. проявляти ініціативу та робити внесок у власний розвиток та добробут разом з Компанією.
Буде перевагою:
• досвід роботи в аутсорсинговій компанії
Також обов’язкові:
• готовність надати рекомендації з попереднього місця роботи;
• гарні усні та письмові комунікаційні навички та бажання їх удосконалювати (уважне слухання, уточнення, погодження умов завдань та термінів, ділове листування);
• прагнення до підвищення внутрішніх стандартів Компанії;
• бажання працювати та отримувати оплату за результат, а не процес;
• прагнення до збільшення власного заробітку, а рахунок підвищення (з нашою допомогою) ефективностівласної роботи, а не кількості робочих годин на добу:)
• бажання надавати бездоганний бухгалтерський сервіс;
• гнучкість та адаптація до змін (законодавства, внутрішніх правил, технологій);
• прагнення до навчання та розвитку;
• невичерпний оптимізм:)
Що ми пропонуємо (Умови та Можливості):
• професійне, кар’єрне та особистісне зростання в системній компанії;
• можливість віддаленої роботи (визначається за результатами співбесіди);
• робота в команді професіоналів та цікавих людей, дружній колектив;
• можливість особистого та професійного розвитку завдяки існуючій у компанії прогресивній системі організації роботи та комунікації, заснованої на західних стандартах та досвіді відомих Компаній;
• можливість набуття нового досвіду та підвищення організаторських, комунікаційних та професійних навичок;
• чіткий поділ завдань та відповідальності (кожен відповідає за свою ділянку);
• навчання всередині Компанії;
• конкурентна оплата (узгоджується за результатами співбесіди);
• прогресивна система оплати та мотивації – «без стелі» (не обмежується ставкою і залежить (збільшується) від обсягу та якості роботи, ступеня відповідальності, рівня сервісу, виконання індивідуальних KPI);
• можливість обійняти посаду Заступника Головного Бухгалтера або Головного Бухгалтера .
Важливі Примітки:
У Резюме, що направляється, обов’язково вкажіть бажаний реальний розмір ЗП, з якого Ви готові почати працювати (Резюме без вказівки бажаного розміру ЗП НЕ розглядаються);
Надання будь-якої інформації можливе лише за результатами розгляду Вашого детального резюме.
Надсилайте, будь ласка, резюме у разі готовності пройти кілька етапів співбесіди (щоб була можливість краще познайомитись).
Перетворюємо:
в
Основні вимоги:
ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ
…шукають Колегу:) на посаду Головного Бухгалтера в аутсорсингову Компанію
Основні вимоги:
щоб замовити послугу чи дізнатися більше про вигоди саме для вашої Компанії
отримайте консультацію експерта (з податкових,
юридичних питань та бізнес процесів)
дізнайтеся яку систему обліку, оподаткування
та контролю краще використати під ваш бізнес,
щоб збільшити його прибутковість та захищеність
дізнайтеся про приховані нюанси та реальну відповідальність
керівника, бухгалтера чи юриста (або аутсорсингової компанії) -
інсайдерська інформація
порівняйте і оптимізуйте свої Витрати (на бухгалтерію
та юрпослуги) VS Результати для бізнесу**
перевірте (безкоштовно*) - чи є зараз приховані
податкові та юридичні ризики і "відкладені" втрати**
* ця можливість діє лише протягом 3-х днів
для Керівників, які вперше відвідали наш сайт
** завдяки нашій перевіреній методиці -
швидко, без дорогих аудитів і втрат часу
(плюс ви дізнаєтесь як це можна робити самостійно)