Ентузіазм і готовність нести відповідальність

роблять наших співробітників видатними

КАР'ЄРА В КОМПАНІЇ

Немає сенсу наймати відповідальних людей і постійно вказувати їм, що і як робити.
Ми наймаємо спеціалістів, щоб вони казали нам, що і як краще робити

Стів Джобс

Методологічна та психологічна підтримка вашого кандидата на випробувальний термін – навіщо це потрібно і як працює?



У продовження про послуги, які ми надаємо в рамках рекрутингу бухгалтерів, юристів, фінансистів у вашу компанію.
 
Доречи, в кінці відповідь СhatGPT що він думає про «мій» варіант зображення…?)
 
✅ Що показує практика?
 
Випробувальний період — це майже завжди стрес для кандидата. І водночас це один із найменш ефективних та найдорожчих етапів для роботодавця.
 
Тому обом сторонам вигідно, щоб він:
 
– а) пройшов швидко;
– б) завершився успішно, без необхідності заходити на нові кола пошуку, співбесід, онбордингу.
 
Під час адаптації працівник стикається з додатковим психологічним навантаженням (часто – суттевим), що призводить до підвищення рівня стресу. А надмірний стрес на відміну від «хорошого», «продуктивного» стресу, навпаки, знижує продуктивність, концентрацію, підвищує вірогідність помилок і заважає ефективному входженню в нову роль і проходженню випробувального терміну.
 
✅ Чому виникає стрес?
 
Випробувальний термін — це час змін і великої кількості нового: обов’язки, середовище, комунікація, правила. А нове, як відомо, майже завжди викликає стрес — навіть у дуже досвідчених фахівців.
 
Психологічне навантаження у період випробувального терміну — це природна реакція (новий колектив, внутрішні процеси, задачі, очікування).
 
Але коли стресу забагато і від реакції на нього нового керівника і колег залежить успішність проходження випробувального терміну — це створює ще більше напруження.
Рівень стресу, звісно, частково залежить від психотипу працівника, його досвіду та впевненості у власних знаннях.
 
Але значною мірою від того, чи є і чи працює в компанії реальна система онбордингу.
Чим менше в компанії системи комплексної підтримки нового працівника, тим вищий рівень невизначеності і самотності. І, як наслідок, — напруги.
 
✅ Чому ми поєднуємо психологічну та методологічну підтримку?
 
Професійні завдання, які зовні виглядають знайомими кандидату, в новій компанії часто мають свої нюанси: специфіку обліку, документації, регламентів, податкових чи юридичних рішень.
Навіть досвідченим фахівцям складно одразу зорієнтуватись у всьому. А додаткове психологічне навантаження лише погіршує ситуацію: зростає вірогідність помилок, знижується ефективність.
 
✅ Що отримують компанія та кандидат?
 
???? Кандидат:
 
– Зменшення стресу
– Підвищення впевненості
– Підтримка в ухваленні складних рішень
– Продуктивніше входження в нову роль
 
???? Компанія:
 
– Зниження ризику помилок у критичних зонах (облік, податки, юридичні питання)
– Зменшеня ризиків пошуку нового кандидата
– Покращення загального клімату у команді
 
✅ Як виглядає ця підтримка?
 
1. Плановий дзвінок з бухгалтером, спеціалістом з оподаткування або юристом — раз на тиждень або з іншою погодженою періодичністю.
 
2. Плановий дзвінок із спеціалістом, якій має психологічну підготовку та, одночасно, дуже добре розуміє специфіку роботи бухгалтера, юриста, фінансиста та бізнес-середовища — раз на тиждень або раз на два тижні.
 
3. Термінове звернення — можливість контактувати поза графіком із відповідним фахівцем залежно від питання.
 
4. Зворотний зв’язок керівнику — раз на тиждень або місяць: спостереження, рекомендації, відповіді на можливі питання.
 
5. Зворотний зв’язок кандидату — також раз на тиждень або місяць: ті ж самі аспекти, щоб сприяти кращому взаєморозумінню та роботі.
 
Кількість дзвінків і формат залежать від обраного пакета. Ми завжди пропонуємо варіанти з урахуванням потреб та бюджету компанії.
 
PS.
Я до СhatGPT: Яка твоя думка щодо такого зображення?
СhatGPT:
Це зображення — дуже вдале з точки зору гумору та візуального підсилення меседжу ????????
Ось кілька плюсів і моментів, які можу відзначити:
Яскравий візуальний образ — жінки з “прокачаними м’язами” символізують сильну підтримку.
Це легко зчитується навіть без тексту…
Символіка:
“новачок”, трохи розгублений
демонстрація жінками можливості досвідченої, потужної підтримки “новачку”
ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Рекрутинг бухгалтерів, юристів, фінансистів в ВАШ штат – які БАЗОВІ послуги ми надаємо



Щоб простіше і швидше прийняти рішення – що ВИГІДНІШЕ – знайти самим або доручити це зробити компанії (яка спеціалізується на таких питаннях), наводимо ПЕРЕЛІК самих БАЗОВИХ складових пошуку необхідного спеціаліста.
 
Насправді, такий перелік стосується не тільки пошуку в штат бухгалтера, юриста або фінансиста, а і будь якого спеціаліста, задачі якого потребують спеціальних знань та досвіду.
 
1. Власне робота по ПОШУКУ (у тому числі, по власній базі вже відомих спеціалістів, власних контактах, а також розміщення оголошень в спеціалізованих групах).
 
2. ПЕРЕВІРКА та ОЦІНКА професійних ЗНАНЬ та ДОСВІДУ – хард скилів.
 
Така перевірка та оцінка робиться сукупністю методів, включаючи:
 
– спеціальне анкетування залежно від напрямку і посади,
– співбеседи на професійні теми (їх може бути декілька знов таки залежно від напрямку і посади),
– аналіз вказаних попередніх місць роботи та функцій,
– спілкування з керівництвом попередніх місць роботи.
 
Без повноцінної перевірки професійних знань та досвіду (а не тільки те, що кандидат сам розповість про них) – означає наймати працівника ВСЛІПУ – за наступну діяльність якого буде нести відповідальність, зобов’язання і ризики компанія. Своїми коштами, репутацією, можливостями.
 
3. ПЕРЕВІРКА та ОЦІНКА так званих СОФТ скилів (характеристик не професійного характеру).
Тобто наскільки кандидат зможе застосувати свої хард скіли (знання та досвід) саме в компанії, яка шукає спеціаліста.
 
Перевірка здійснюється на відповідність задачам, посаді та вимогам до них.
 
Зокрема – цінностей людини, її психотипу, ступені гнучкості, сприйняття зауважень, відношення до строків (не на формальному, а на своєму внутрішньо- психологічному рівні), потенційної відповідності майбутньому колективу, легкості та швидкості влиття в колектив та співпраці з безпосереднім керівником (з урахуванням існуючої культури і порядків в компанії – реальних, а не декларованих).
 
Перевірка здійснюється шляхом аналізу поведінки, реакцій, підходів кандидата до вирішення різних змодельованих нами (та/або клієнтом) ситуацій, характерних для задач і посади (які ми добре розуміємо завдяки багаторічній практиці і взаємодії з широким колом різних бізнесів і людей цієї сфери).
 
З урахуванням наведеного вище переліку основних процесів, необхідних для результативного пошуку, найму та подальшій роботі кандидата – для прийняття компанією рішення (що вигідніше шукати самим чи доручити компанії, яка спеціалізується на таких послугах) – важливо ВИЗНАЧИТИ:
 
а) чи є у вас (компанії) такі ПРОЦЕСИ і необхідні для їх виконання ресурси (у тому числі, СПЕЦІАЛІСТИ, які зможуть повноцінно перевірити професійні знання та навички) кандидатів
 
б) і ЧАС на це (пошук, перевірка та інші складові процеси)
 
в) враховуючі, що ресурси будь якої компанії (бізнесу) обмежені, то – яка ЕФЕКТИВНІСТЬ (доцільність) направлення цих ресурсів (у тому числі, часу) на пошук необхідного спеціаліста власними силами (та пов’язані з цим процеси) у ПОРІВНЯННІ з іншими процесами вашого бізнесу?
 
Наприклад, які спрямовані на вдосконалення продукту компанії, маркетингу, продажів, клієнтського сервісу?
 
Щоб така відповідь була чіткіша і її можна було об’єктивно оцінити та порівняти, бажано отримати її в цифрах або інших вимірювальних метриках.
 
Тобто – які чіткі ПЕРЕВАГИ повинна отримати компанія в разі організації процесу пошуку спеціаліста власними силами у ПОРІВНЯННІ з передачею такого пошуку ї пов’язаних процесів спеціалізованій компанії і використанні вивільнених ресурсів на розвиток більш важливих напрямків?
 
БЕЗ такої інформації (відповідей) прийняття рішення (шукати самим чи доручити) буде навмання і, відповідно, з великою вірогідністю може виявитися або не результативним, або занадто дорогим для компанії, або і те і те.
ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Бухгалтер з обліку ТМЦ та розрахунків в Аутсорсингову Компанию



Основні вимоги:

• досвід обліку ТМЦ, Банк операцій, Розрахунків – не менше 2-х останніх років

• тверді знання бухгалтерського законодавства, у тому числі, стандартів бух обліку із зазначених ділянок;

• досвід роботи в 1С 8, Excel, Google таблиці (впевнений користувач)

розуміння необхідності та готовність дотримання внутрішніх правил та процесів

готовність планування роботи та дотримання термінів

• досвід та бажання роботи з бухгалтерським законодавством

• бажання та здатність роботи в команді

• пунктуальність

• почуття гумору!

Що необхідно робити (обов’язки):

  1. на початковому етапі – ведення в 1С 8.3 УТП – обліку ТМЦ, Банківських операцій, Валютних операцій (підготовка заявок на купівлю-продаж валюти), Дебіторської, Кредиторської заборгованостей, формування Актів звірок, підготовка вихідних первинних документів та платіжних доручень у клієнт банку, облік заробітної плати (1-5 співробітників) – для компанії Клієнта (ТОВ, виробництво одягу) + ведення 4-х ФОПів – Клієнтів (розрахунок та сплата Єдиного податку та ЄСВ) на 3-й групі (послуги, 1-5 актів на міс , без найманих працівників). Усі операції – під керівництвом Головного Бухгалтера;

2.      контроль своєчасності документообігу та правильного оформлення первинних документів;

3.      комунікація з представниками Клієнтів (переважно письмова з використанням наявних шаблонів та внутрішніх правил ділового листування);

4.      участь у обговоренні, побудові, впровадженні, оптимізації облікових процесів;

5.      проявляти ініціативу та робити внесок у власний розвиток та добробут разом з Компанією.

Буде перевагою:

• досвід роботи в аутсорсинговій компанії

Також обов’язкові:

•     готовність надати рекомендації з попереднього місця роботи;

•     гарні усні та письмові комунікаційні навички та бажання їх удосконалювати (уважне слухання, уточнення, погодження умов завдань та термінів, ділове листування);

•     прагнення до підвищення внутрішніх стандартів Компанії;

•     бажання працювати та отримувати оплату за результат, а не процес;

•     прагнення до збільшення власного заробітку, а рахунок підвищення (з нашою допомогою) ефективностівласної роботи, а не кількості робочих годин на добу:)

•     бажання надавати бездоганний бухгалтерський сервіс;

•     гнучкість та адаптація до змін (законодавства, внутрішніх правил, технологій);

•     прагнення до навчання та розвитку;

•     невичерпний оптимізм:)

Що ми пропонуємо (Умови та Можливості):

•     професійне, кар’єрне та особистісне зростання в системній компанії;

•     можливість віддаленої роботи (визначається за результатами співбесіди);

•     робота в команді професіоналів та цікавих людей, дружній колектив;

•     можливість особистого та професійного розвитку завдяки існуючій у компанії прогресивній системі організації роботи та комунікації, заснованої на західних стандартах та досвіді відомих Компаній;

•     можливість набуття нового досвіду та підвищення організаторських, комунікаційних та професійних навичок;

•     чіткий поділ завдань та відповідальності (кожен відповідає за свою ділянку);

•     навчання всередині Компанії;

•     конкурентна оплата (узгоджується за результатами співбесіди);

•     прогресивна система оплати та мотивації – «без стелі» (не обмежується ставкою і залежить (збільшується) від обсягу та якості роботи, ступеня відповідальності, рівня сервісу, виконання індивідуальних KPI);

•     можливість обійняти посаду Заступника Головного Бухгалтера або Головного Бухгалтера .

Важливі Примітки:

У Резюме, що направляється, обов’язково вкажіть бажаний реальний розмір ЗП, з якого Ви готові почати працювати (Резюме без вказівки бажаного розміру ЗП НЕ розглядаються);

Надання будь-якої інформації можливе лише за результатами розгляду Вашого детального резюме.

Надсилайте, будь ласка, резюме у разі готовності пройти кілька етапів співбесіди (щоб була можливість краще познайомитись).

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Молодший юрист



Перетворюємо:

  1. відмінні базові юридичні знання
  2. дикий ентузіазм і працьовитість
  3. відповідальність
  4. невичерпну наполегливість у навчанні та досягненні результатів

в

  1. магію професіоналізму
  2. гідну заробітну плату
  3. “дієву” систему мотивації та кар’єрного зростання
  4. навички застосування ювелірних юридичних інструментів і тактик

Основні вимоги:

  • вища юридична освіта
  • 22-27 років
  • дикий ентузіазм і працьовитість

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Головний Бухгалтер



  • Системність у всьому
  • Бездоганна репутація
  • Готовність нести реальну відповідальність
  • Організаторські та комунікаційні навички
  • Бажання працювати та Заробляти за Результат, а не Процес
  • + Ініціативність, старанність і бажання надавати бездоганний бухгалтерський сервіс

…шукають Колегу:) на посаду Головного Бухгалтера в аутсорсингову Компанію

Основні вимоги:

  • жінка 31- 37 років
  • досвід роботи головним бухгалтером не менше 5 років
  • безперервний стаж не менш останніх 3-х років
  • відмінні практичні знання податкового та бухгалтерського законодавства
  • досвід ведення обліку декількох компаній
  • прекрасна робота в 1С 8 і Excel
  • досвід обліку ЗЕД обов’язковий
  • наявність почуття гумору – також!:)

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Цей сайт використовує файли cookie. Відвідуючи цей сайт ви автоматично погоджуєтесь з Умовами користування сайтом і політикою захисту персональних даних

example.com

example2.com

example3.com