Чому ми вирішили відкрити напрямок Рекрутингу Бухгалтерів, Фінансистів та Юристів, коли самі надаємо такі послуги?

Отримав таке запитання (на світлині:) від декількох своїх знайомих і Kлієнтів.
 
Дійсно, може здатися, що такою послугою ми самі “забираємо” в себе частину свого ж “хліба” і створюємо конкурентні послуги в одній компанії, пропонуючи знайти і «віддати» необхідного спеціаліста (за разову плату) замість надання таких послуг самостійно з отриманням щомісячної оплати за обслуговування.
 
Але така картина виглядає тільки на перший погляд.
 
Глобальна причина і відповідь лежить:
 
а) в розумінні бізнес процесів та
б) пріоритету реальної економічної доцільності (ефективності) над “забираємо” в себе “хліб”, простіше – пріоритету цифр над бажанням)
 
З точки зору ефективності (для бізнесу Клієнта) є процеси, які дійсно доцільно передавати на аутсорс, а є – які ефективніше виконувати власними силами (власними працівниками в штаті на повний робочий день).
 
Тобто правда в тому, що є випадки, коли передача ведення обліку (бухгалтерського фінансів, управлінського) чи юрпослуг на аутсорс – або стає НЕ доцільною або початково не є оптимальним для Компанії.
 
Не відслідковувати це, не помічати або не визнавати і не приймати відповідні рішення – це закривати очі на реальність та вплив на ефективність та вартість бізнес процесів (які впливають на собівартість продукції або послуг).
 
Якщо ж таку доцільність (або НЕдоцільність) не відслідковує і не реагує на неї відповідним чином аутсорс, якій веде облік (у т.ч. повинен рахувати витрати і їх ефективність), то це вже буде непрофесійним і халатним (як по відношенню до бізнесу Клієнта, так насправді і до свого у довгостроковій перспективі).
 
До цього часу в ситуаціях коли ми бачили, що Клієнту РЕАЛЬНО було доцільніше вести облік власними силами, а не на аутсорсі, було на перший погляд логічне рішення – або не починати співпрацю, або якщо вона вже є – домовитись про її припинення і передати справи штатному бухгалтеру, якого знайде Клієнт.
 
Але ми вважаємо, що такій підхід обмежений. При чому, для кожної з сторін – як для нас, як аутсороса, так і для Клієнта.
 
Якщо в нас є чималий досвід в наймі таких спеціалістів (бухгалтерів, фінансистів, юристів), чому б не використати його і не допомогти Клієнту знайти дійсно хорошого спеціаліста.
Тим паче, що ми добре розуміємо яким повинен бути такий спеціаліст, що повинен робити та яким вимогам відповідати саме для такого Клієнта.
 
Плюс моє професійне зайняття психологією є необхідним і важливим доповненням для повноцінної і комплексної перевірки та оцінки кандидатів.
 
Оскільки Клієнту самому знайти і особливо – перевірити реальні знання, досвід і відповідність вимогам такого спеціаліста, у тч комунікативним, організаційним та іншим, буде досить не просто (хто стикався з цим, думаю, можуть підтвердити).
 
Враховуючи специфічність таких професій, як бухгалтер, фінансист, юрист і можливі наслідкі для бізнесу їх роботи, ретельну перевірку і висновок краще робити ДО їх прийняття на роботу і передачі важливих справ, а не вже в процесі (або коли починають виникати не дуже приємні питання, враховуючи, що багато з них мають прихований і тому відкладений, накопичуваний характер (не лежать на поверхні).
 
З цих причин, вважаємо, що відкриття напрямку рекрутингу бухгалтерів, фінансистів, юристів не створює конкурентну послугу в одній компанії, а навпаки – доповнює і розширює можливості (як для нас так і для Клієнтів – існуючих і потенційних), і спрямоване на більш комплексний сервіс і більш чесні відносини з Клієнтами.
 
Поділиться цією можливістю з Вашими знайомими, які шукають для себе в Компанію бухгалтера, фінансиста чи спеціаліста з управлінського обліку або юриста (зараз чи на майбутне). Або мають пов’язані з цим питання.
 
Або вашими знайомими – бухгалтерами, фінансистами чи юристами, які, вважають себе спеціалістами в своєї сфері, отримують задоволення від своєї професії і хочуть зростати.

Цей сайт використовує файли cookie. Відвідуючи цей сайт ви автоматично погоджуєтесь з Умовами користування сайтом і політикою захисту персональних даних

example.com

example2.com

example3.com