Фешн Бізнесам та Швейним виробництвам – чи готові ви до експорту?

За рахунок чого Ви можете та повинні (щоб залишитися на плаву) підвищити прибутковість та конкурентоспроможність?

У тому числі, щоб бути цікавим для іноземних замовників. І вони шукали Вас, а не Ви їх.

На підставі результатів тих, хто це вже зробив і продовжує робити – за рахунок 3-х основних важілів:

1. Зменшення собівартості (звісно, ​​за умови збереження високої конкуретної якості).

2. Оптимізації бізнес процесів (особливо важливо правильно вибрати саме ті, які оптімізувати дійсно необхідно, оскільки оптимізувати всі одночасно – не можливо, дорого і не доцільно).

3. Правильного управління показниками, у тому числі, фінансовими.

4. І головне (для виконання попередніх трьох) – налагодження оперативного отримання достовірних показників (у тому числі для правильного планування, яке грає особливо велику роль у фешн бізнесі).

Фєшн Бізнеси та Швейні виробництва, які зацікавлені у вирішенні цих питань (комплексно або окремого питання), пишіть у коментарях або приватному повідомленні.

Ми оберемо найцікавіші та складніші питання і зможемо безкоштовно проконсультувати 5-ть бізнесів.
 
Відповіді на найбільш складні та цікаві питання – опублікуємо.
Детальніше щодо підходу можна подивитись тут:

Цей сайт використовує файли cookie. Відвідуючи цей сайт ви автоматично погоджуєтесь з Умовами користування сайтом і політикою захисту персональних даних