Методологічна та психологічна підтримка вашого кандидата на випробувальний термін – навіщо це потрібно і як працює?
У продовження про послуги, які ми надаємо в рамках рекрутингу бухгалтерів, юристів, фінансистів у вашу компанію.
Доречи, в кінці відповідь СhatGPT що він думає про «мій» варіант зображення…?)
Що показує практика?
Випробувальний період — це майже завжди стрес для кандидата. І водночас це один із найменш ефективних та найдорожчих етапів для роботодавця.
Тому обом сторонам вигідно, щоб він:
– а) пройшов швидко;
– б) завершився успішно, без необхідності заходити на нові кола пошуку, співбесід, онбордингу.
Під час адаптації працівник стикається з додатковим психологічним навантаженням (часто – суттевим), що призводить до підвищення рівня стресу. А надмірний стрес на відміну від «хорошого», «продуктивного» стресу, навпаки, знижує продуктивність, концентрацію, підвищує вірогідність помилок і заважає ефективному входженню в нову роль і проходженню випробувального терміну.
Чому виникає стрес?
Випробувальний термін — це час змін і великої кількості нового: обов’язки, середовище, комунікація, правила. А нове, як відомо, майже завжди викликає стрес — навіть у дуже досвідчених фахівців.
Психологічне навантаження у період випробувального терміну — це природна реакція (новий колектив, внутрішні процеси, задачі, очікування).
Але коли стресу забагато і від реакції на нього нового керівника і колег залежить успішність проходження випробувального терміну — це створює ще більше напруження.
Рівень стресу, звісно, частково залежить від психотипу працівника, його досвіду та впевненості у власних знаннях.
Але значною мірою від того, чи є і чи працює в компанії реальна система онбордингу.
Чим менше в компанії системи комплексної підтримки нового працівника, тим вищий рівень невизначеності і самотності. І, як наслідок, — напруги.
Чому ми поєднуємо психологічну та методологічну підтримку?
Професійні завдання, які зовні виглядають знайомими кандидату, в новій компанії часто мають свої нюанси: специфіку обліку, документації, регламентів, податкових чи юридичних рішень.
Навіть досвідченим фахівцям складно одразу зорієнтуватись у всьому. А додаткове психологічне навантаження лише погіршує ситуацію: зростає вірогідність помилок, знижується ефективність.
Що отримують компанія та кандидат?
Кандидат:
– Зменшення стресу
– Підвищення впевненості
– Підтримка в ухваленні складних рішень
– Продуктивніше входження в нову роль
Компанія:
– Зниження ризику помилок у критичних зонах (облік, податки, юридичні питання)
– Зменшеня ризиків пошуку нового кандидата
– Покращення загального клімату у команді
Як виглядає ця підтримка?
1. Плановий дзвінок з бухгалтером, спеціалістом з оподаткування або юристом — раз на тиждень або з іншою погодженою періодичністю.
2. Плановий дзвінок із спеціалістом, якій має психологічну підготовку та, одночасно, дуже добре розуміє специфіку роботи бухгалтера, юриста, фінансиста та бізнес-середовища — раз на тиждень або раз на два тижні.
3. Термінове звернення — можливість контактувати поза графіком із відповідним фахівцем залежно від питання.
4. Зворотний зв’язок керівнику — раз на тиждень або місяць: спостереження, рекомендації, відповіді на можливі питання.
5. Зворотний зв’язок кандидату — також раз на тиждень або місяць: ті ж самі аспекти, щоб сприяти кращому взаєморозумінню та роботі.
Кількість дзвінків і формат залежать від обраного пакета. Ми завжди пропонуємо варіанти з урахуванням потреб та бюджету компанії.
PS.
Я до СhatGPT: Яка твоя думка щодо такого зображення?
СhatGPT:
Це зображення — дуже вдале з точки зору гумору та візуального підсилення меседжу
Ось кілька плюсів і моментів, які можу відзначити:
Яскравий візуальний образ — жінки з “прокачаними м’язами” символізують сильну підтримку.
Це легко зчитується навіть без тексту…
Символіка:
“новачок”, трохи розгублений
демонстрація жінками можливості досвідченої, потужної підтримки “новачку”