Правильне застосування облікових прийомів

кардинально змінює здатність компанії отримувати прибуток

+38 067 920 66 44
info@opsgroup.com.ua

БУХГАЛТЕРСЬКІ ПОСЛУГИ

& ПОДАТКОВЕ ПЛАНУВАННЯ

отримайте надійний сервіс для контролю та розвитку Вашого Бізнесу

+ юридичний захист від податкових ризиків та претензій у подарунок

(тільки для системных керівників, які цінують час та рахують гроши)

дізнайтеся зараз - чим наша пропозиція вигідна для вас

За зарплату кваліфікованого бухгалтера:

☞ забезпечимо надійний 1) бухгалтерський 2) кадровий 3) юридичний супровід та захист
☞ запобіжимо податковим ризикам та штрафам, або - усунемо (чи оскаржимо) їх за власний рахунок

СЕРВІС, ЯКИЙ ЗАОЩАДЖУЄ ЧАС І КОШТИ ДЛЯ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ

ОПТИМІЗАЦІЯ Ваших ВИТРАТ

налаштуємо ефективну систему обліку та оподаткування під ваш бізнес = оптимізація документообігу, податків і витрат на обслуговування

МІНІМІЗАЦІЯ РИЗИКІВ та втрат

робота бухгалтера і юриста в парі + власна судова практика = застосування вивірених рішень (з податковими органами спілкуємося ми)

ЄДИНИЙ ЦЕНТР ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ

вирішення усіх бухгалтерських і юридичних питань в одній Компанії + зацікавленість в довгостроковій співпраці = зменшення часу на узгодження, отримання відповідей і виконання завдань

Ваша КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА

своєчасне отримання потрібної управлінської інформації та рекомендацій = ваш ключовий інструмент для точних і оперативних рішень

КОМПЛЕКСНИЙ БУХГАЛТЕРСЬКИЙ СУПРОВІД

Облік і Звітність,Трансформація та Консолідація

Розробимо нову або удосконалимо наявну систему обліку саме під ваш бізнес +
Забезпечимо виконання всіх необхідних облікових процедур

• виконуємо завчасний розрахунок і узгодження податкових платежів до подання звітності

• застосовуємо систему подвійного контролю при веденні обліку і підготовці звітності (додаткова перевірка експертом з податкового обліку складеної бухгалтером звітності до її подання)

• у процесі роботи - контролюємо і пропонуємо практичні рішення щодо запобігання або мінімізації податкових ризиків (вигоди VS ризики)

• для оцінки реальної ситуації - проведемо податковий бліц - аудит або комплексний податковий аудит

• у разі необхідності - виконаємо трансформацію та консолідацію даних за МСФЗ

Бюджетування та Планування

Складання та контроль Бюджету, CashFlow, Податкове Планування

• допоможемо оптимізувати витрати за рахунок правильного планування

• грамотно оптимізуємо і сплануємо податкові платежі

• підготуємо бюджет Компанії та забезпечимо контроль за його виконанням + аналіз результатів (План/Факт)

• надамо фінансовий аналіз діяльності компанії або окремих напрямків (продукції /послуги) для підвищення прибутковості та конкурентоспроможності

Надання важливої управлінської інформації

Своєчасно надамо необхідну і зрозумілу фінансову інформацію для контролю і прийняття кращих управлінських рішень

• допоможемо правильно визначити найнеобхіднішу управлінську інформацію з урахуванням специфіки вашого бізнесу + зручну форму її надання

• перевіримо та оптимізуємо порядок збору вихідних даних для підготовки управлінської інформації - з метою економії часу ваших співробітників

Контроль усіх документів

Повністю візьмемо на себе або з урахуванням досвіду - допоможемо вам оптимізувати процес збору, обробки та зберігання первинних документів

• використовуємо внутрішні процеси і принцип розділу кваліфікації та оплати (щоб кожен документ завжди був на своєму місці та за їх збір і підшивку не платити за тарифом головного бухгалтера)

• готуємо і перевіряємо кожен документ як інструмент захисту інтересів Клієнта перед контролюючими органами і контрагентом, а не причину для санкцій

Кадри - мотивація, облік, контроль

Забезпечимо своєчасне оформлення всіх необхідних кадрових документів (з гарантією успішного проходження перевірок Держінспекції з питань праці та податкової служби)
+
Реалізуємо адаптовані під ваш бізнес юридичні інструменти мотивації та контролю персоналу, у тому числі:

• контроль своєчасного виконання завдань і трудової дисципліни

• врегулювання реальної відповідальності директора і працівників

• "працюючі"системи заохочень

• захист конфіденційної інформації та комерційної таємниці

попередимо або грамотно врегулюємо трудові спори

у разі необхідності - візьмемо на себе вирішення всіх питань, пов'язаних зі звільненням - переговорні, юридичні, податкові та інші

Рішення всіх юридичних та податкових питань

Підтверджено практикою: тандем бухгалтера та юриста = економія на судах і штрафах
У разі виникнення - податкові ризики, суди та штрафи - за наш рахунок

• досвідчений юрист попередньо перевіряє всі важливі питання і документи, включаючи контракти (незалежно від обороту і вартості послуг)

• самі ініціюємо і пропонуємо оптимальні способи вирішення юридичних і податкових питань

• ваші податкові показники під надійним захистом нашої судової практики

ІНДУСТРІЇ

в яких ми гарантуємо
найкращий результат

  • Виробництво та
    Торгівля
  • Іноземні
    Представництва
  • Видавництва та
    Реклама
  • Сільське господарство
    (агросектор)
  • Перевезення та
    Експедирування
  • IT
    Бізнес
  • Торгівля медпрепаратами
    (Фармацевтика)
  • Нерухомість і
    Оренда

СПЕЦІАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ ТА МОЖЛИВОСТІ

Start UP

Запропонуємо кращу для старту систему оподаткування і організаційно-правову форму саме під ваш бізнес

• Допоможемо уникнути податкових і юридичних помилок і прихованих ризиків на старті та надалі

• Складемо правильний засновницький договір для захисту інтересів інвесторів

• Зареєструємо безкоштовно нову або запропонуємо вже зареєстровану компанію

• Своєчасно отримаємо всі необхідні дозвільні та реєстраційні документи

• Відразу передбачимо гнучку фінансову та податкову модель з можливістю масштабування бізнесу

Декілька Компаній

Допоможемо грамотно використати усі переваги групи компаній

• Перевіримо наявну або сплануємо нову оптимальну схему оподаткування, договорів і внутрішніх розрахунків

• Оптимізуємо процеси всередині групи, податки, документообіг та витрати на обслуговування

• Виконаємо бліц-перевірку та допоможемо уникнути прихованих податкових і юридичних ризиків (з урахуванням нашої податкової та судової практики) при використанні :
– пов’язаних осіб
– посередницьких договорів, замість прямих
– одного директора для кількох компаній
– ФОП або договір ЦПХ замість штатних працівників
– торгових марок, програм, сайтів, дизайн макетів та ілюстрацій

• За необхідності – візьмемо під свій контроль і забезпечимо:
– здійснення всіх платежів та оформлення всіх документів
– складання та ведення бюджету, включаючи бюджет платежів
– підготовку управлінської звітності
– консолідацію в рамках групи компаній

Зарплата та Кадри

Підтверджено практикою: тандем бухгалтера і юриста (кадровика) = запобігання виникненню та успішне вирішення спорів

• Надамо керівникові ефективні та гнучкі юридичні інструменти управління і мотивації персоналу + контроль виконання завдань і результатів

• Забезпечимо своєчасне оформлення всіх необхідних кадрових документів (з гарантією успішного проходження перевірок Держінспекції з питань праці та податкової служби)

• Правильно визначимо реальну відповідальність директора і працівників

• Реалізуємо юридичні інструменти захисту конфіденційної інформації та комерційної таємниці

• За потреби – візьмемо на себе вирішення всіх питань, пов’язаних зі звільненням (без негативних наслідків для підприємства) – переговорні, юридичні, документальні, податкові та інші

Ultra All Inclusive

Послуги Директора + Повний супровід бізнесу

Ви займаєтеся виключно розвитком бізнесу
А за вирішення всіх інших питань відповідаємо ми:

– адміністративні
– юридичні
– техпідтримка
– податки, облік і звітність
– надання потрібної вам управлінської інформації
– комунікація з усіма контролюючими органами
– комунікація з вашими Контрагентами (за вашим дорученням)

Забезпечуємо ваш повний юридичний та фінансовий контроль (обов’язкове попереднє узгодження бюджету платежів, виняткове право призначення та зміни директора, контроль банківських операцій)






12-річна ПРАКТИКА + НЕСТАНДАРТНІ РІШЕННЯ = ПІДХІД, ЩО ГАРАНТУЄ НАЙКРАЩИЙ РЕЗУЛЬТАТ

215 судових процесів

84% виграно

128 податкових перевірок

79% успішно оскаржено

1027 успішних проектів

$ 17,4 млн. заощаджених коштів

7-15 років стаж спеціалістів

98% досягнення необхідного результату

Спільна робота досвідчених бухгалтера та юриста - щит
і додаткові можливості для вашого бізнесу

СХЕМА РОБОТИ

ви завжди в курсі стратегії вирішення
питання, статусу і наступного кроку

  1. узгоджуємо оптимальний варіант розподілу робіт та інші питання
  2. усі операції виконуємо ми в своєму офісі (бухгалтер, юрист та помічники)
  3. частину операцій виконує ваш співробітник (у вас в офісі, але під нашим контролем)
  4. наш спеціаліст працює в вашому офісі
  5. визначаємо зручний порядок комунікації та постановки завдань
  6. формуємо робочу групу і призначаємо контактну особу з нашого боку
  7. встановлюємо порядок документообігу
  8. узгоджуємо зручний формат і строки надання управлінських даних
  9. вирішуємо технічні питання
  10. затверджуємо порядок погодження з вами сум податків, що підлягають сплаті
  11. за необхідності - оформляємо доручення на наших співробітників
  12. після завершення звітного періоду надаємо звіт про роботу та результат в цифрах





ВАЖЛИВЕ ПИТАННЯ

Чи всі юридичні та податкові інструменти ви використовуєте для підвищення прибутковості та захищеності свого бізнесу?

ПОСЛУГИ ТА ВАРТІСТЬ

підберемо найбільш зручний формат роботи та
вартості під ваш бізнес + покажемо економію в цифрах

1. Щит і контроль

Ви отримуєте:

1. Надійний і системний облік + подачу всієї необхідної звітності (відповідно до стандартів і політикою Якості нашої Компанії)

2. Бюджетування і своєчасну оплату всіх регулярних платежів Вашого Бізнесу + попереднє узгодження податкових платежів (щоб вам не відволікатися на них і бути впевненими в достатності коштів і своєчасій оплаті)

3. Контроль термінів отримання всіх документів (для їх своєчасної перевірки, обліку та надання вам необхідної інформації)

4. Обов’язковий кадровий облік (з гарантією успішного проходження перевірок Держінспекції з праці і податкової служби)

5. Попередню перевірку юристом всіх важливих договорів на предмет прихованих і критичних ризиків (щоб уникнути їх до, а не після …)

6. Захист інтересів Підприємства перед податковими органами (у разі спірних ситуацій або претензій – врегулюємо їх або оскаржимо за свій рахунок*)

+ Сервіс “допвозможності і економії”

+ Сервіс “стоп ризик” (виявимо і попередимо приховані податкові ризики і штрафи або компенсуємо їх *)

+ Сервіс “ініціатива не карається” – самі ініціюємо вирішення “підводних” питань обліку, оподаткування, оптимізації витрат і юридичної захищеності Вашого Бізнесу (не очікуючи ваших запитань)

Бонус 1 *: безкоштовне тестування вже працюючого бізнесу, схеми, Start Up або окремої господарської операціїна предмет прихованих податкових, юридичних, кадрових ризиків

Бонус 2 *: знижка 50% на реєстрацію “під ключ” (1-го Підприємства або ФОП) – для Вас або Ваших Партнерів, Клієнтів, Знайомих

Бонус 3 *: знижка 30-50% – на розробку з “0” основного Бізнес – Договору або Податкової Схемиспеціально під ваш Бізнес

* при укладенні договору бухгалтерського обслуговування на 1 рік – до закінчення поточного місяця

дізнайтеся також про додаткові можливості і вигоди цього пакета саме для вашого бізнесу

від 12 100 грн міс

Дізнатися

єкв. $ 432

2. Бізнес зростання

Додатково до послуг Пакету 1 ви отримуєте:

7. Податкове планування + пошук і пропозиція додаткових можливостей оптимізації

8. Підготовка управлінської інформації (в необхідної для вас формі)

9. Юридичні інструменти мотивації і контролю співробітників (які не суперечать трудовому законодавству), в тому числі:

  • оформлення політики (положення) по KPI і преміювання
  • цільове використання і збереження ТМЦ Підприємства, які перебувають в користуванні у працівників (авто, комп’ютери, інструменти та обладнання)
  • захист конфіденційної інформації Підприємства
    дотримання внутрішнього порядку, виконання посадових обов’язків і планів
  • запобігання ненавмисного порушення Підприємством Трудового законодавства та ризику претензій з боку Працівників і Контролюючих органів

10. Єдиний центр відповідальності (для вирішення всіх бухгалтерських, податкових та юридичних питань в одній Компанії)

Бонус 4 *: контроль всіх юридичних питань

Бонус 5 *: юридичний захист інтересів Керівника як посадової особи в податкових органах

Бонус 6 *: безкоштовна реєстрація “під ключ” (1-го Підприємства або ФОП)для Вас або Ваших Партнерів, Клієнтів, Знайомих

Бонус 7 *: знижка 60 – 70% – на розробку з “О” вашого основного Бізнес – Договору, Податкової Схеми або окремої господарської операції

* при укладенні договору бухгалтерського обслуговування на 1 рік – до закінчення поточного місяця

дізнайтеся також про додаткові можливості і вигоди цього пакета саме для вашого бізнесу

від 14 720 грн міс

Дізнатися

єкв. $ 524

3. Ваш надійний Головний Бухгалтер

Ви отримуєте:

1. Умови максимально близькі при віддаленій роботі на вас професійного Головного Бухгалтера – якого при цьому, Вам НЕ потрібно: шукати, проводити співбесіду, перевіряти знання та потім – контролювати його роботу, оплачувати семінари, утримувати в штаті, платити податки з його ЗП, оплачувати інші витрати та…шукати нового у разі звільнення – це все робимо ми, в тому числі:

2. Ведення: 1) бухгалтерського, 2) податкового, 3) кадрового та 4) управлінського облікувідповідно до стандартів Аутсорсингової Компанії

3. Бюджетування і своєчасну оплату всіх регулярних платежів Вашого Бізнесу + попереднє узгодження податкових платежів (щоб вам не відволікатися на них і бути впевненими в достатності коштів і своєчасну оплату)

4. Мінімально необхідний (обов’язковий) кадровий облік (який часто упускає звичайний штатний або тимчасовий бухгалтер)

5. Комунікацію з податковими органами + практичні рекомендації (з урахуванням нашої юридичної практики)у разі запитів, спірних питань або незаконних претензій (оскаржити їх зможе наша Юридична служба за попередньою згодою з Вами )

6. Попередню перевірку Договорів на предмет основних податкових ризиків

7. Виконання супутніх до обліку операцій – щоб не відволікати вас від бізнесу (контроль термінів і продовження електронних ключів та ін. Обов’язкові операції)

8. Забезпечуємо зберігання та підтримку бухгалтерської бази –  на вашому або нашому сервері

9. + можливості оперативного вирішення в одній Компанії інших важливих питань Вашого Бізнесу у разі їх виникнення (юридичних, податкових, кадрових)

Бонус 1*: безкоштовне тестування вже працюючого бізнесу, схеми, Start Up або окремої господарської операціїна предмет прихованих податкових, юридичних, кадрових ризиків

Бонус 2*: знижка 50% на реєстрацію “під ключ” (1-го Підприємства або ФОП)для Вас або Ваших Партнерів, Клієнтів, Знайомих

* при укладенні договору бухгалтерського обслуговування на 1 рік – до закінчення поточного місяця

дізнайтеся також про додаткові можливості і вигоди цього пакету саме для вашого Бізнесу

від 9 440 грн міс

Дізнатися

єкв. $ 337

4. Облік для Сиcтемних Бізнесів та Екстра Результатів (Бернарда Семлера, Abbot)

Додатково до послуг Пакетів 1 та 2 Ви отримуєте:

11. Створення з “О” (або трансформація вже наявної у вас) Системи вимірювання та контролю всіх основних Метрик Вашого Бізнесу (Продажі, Маркетинг, Закупівлі, KPI працівників, Зарплата, Собівартість, Запаси) для прийняття ефективних рішень, оптимізації витрат і збільшення конкурентоспроможності Вашого Бізнесу)

12. Побудова нової (або удосконалення наявної) Системи бухгалтерського обліку і податків саме під Ваш Бізнес – з метою оптимізації витрат, податкової захищеності і збільшення Прибутковості

13. Виявлення завдяки правильному Обліку (цифри і факти проти думок) – “слабких” місць Вашого Бізнесу, які “крадуть” Прибуток + практичеки рекомендації по їх посиленню, в тому числі:

  • ефективних і НЕ ефективних Співробітників
  • рентабельних і НЕ рентабельних Послуг, Продукції
  • ефективної і НЕ ефективної Реклами і Маркетингових витрат

+ ми самі ініціюємо і відразу пропонуємо рішення всіх необхідних завдань – обліку, оподаткування, кадрової політики, юридичної захищеності і фінансових показників Вашого Бізнесу (не очікуючи ваших запитань)

Бонус 8*: знижка 70 – 90% – на розробку з “О” вашого основного Бізнес – Договору, Податкової Схеми або окремої господарської операції

Бонус 9*: безкоштовно – детальна перевірка вже наявного у вас Договору (або Податкової Схеми)на предмет прихованих податкових і юридичних ризиків + практичні рекомендації по їх покращенню (для захисту ваших інтересів на практиці і, одночасно, використання додаткових можливостей)

* при укладенні договору бухгалтерського обслуговування на 1 рік – до закінчення поточного місяця

дізнайтеся також і порівняйте додаткові можливості і вигоди цього пакета саме для вашого бізнесу

від 19 420 грн міс

Дізнатися

єкв. $ 693






НАМ ДОВІРЯЮТЬ

відомі міжнародні
та українські компанії

Дізнайтеся про додаткові можливості та вигоди

саме для вашої Компанії

РУСЛАН ДЗІНЕНКО

експерт з оподаткування

Чи використовуєте ви бухгалтерські

послуги для подачі звітності?

 

Або як інструмент контролю,

збільшення прибутковості

і податкової захищеності?

 

Порівняйте і оптимізуйте

свої Витрати

(на бухгалтерію та юрпослуги)

VS Результати для бізнесу**
+ перевірте (безкоштовно*) –

чи є зараз приховані податкові

ризики і “відкладені” втрати**?

 

* ця можливість діє протягом 3-х днів

для Керівників, які вперше відвідали наш сайт
** завдяки нашій перевіреній методиці –

швидко , без дорогих аудитів і втрат часу

(плюс – дізнайтеся як це можна робити самостійно)

Дізнатися більше

ТІЛЬКИ У "СПЛЯЧОГО" БІЗНЕСУ НЕ БУВАЄ ПРИХОВАНИХ РИЗИКІВ І МОЖЛИВОСТЕЙ