Факти проти думок...

Новини компанії

тільки практична інформація та рішення

Основні податкові ризики при використанні ФОПів та підстави для них

Про які саме податкові ризики йдеться і які підстави для них? – отримав питання після посту про податкові ризики схем використання ФОПів та інші «прагматичні» мінуси таких схем для бізнесу (посилання в першому коменті).   Спочатку уточнимо, що коли ми говоримо про податкові ризики, то маємо на увазі виключно ризики, які перевищують допустимі. Оскільки намагатися […]

Детальніше

Найчастіші податкові ризики використання ФОПів. Прагматичні причини

Частина 2 – Прагматичні причини податкових ризиків використання ФОПів.   Після серії статей про Податкові ризики використання ФОПів, знайомий запитав – «який сенс витрачати час та кошти на пошук та минімізацію податкових ризиків, якщо ніяких проблем до цього часу з податковою не було? Якщо можна ці кошти спрямувати на розвиток бізнесу…?»   Відповідь це питання […]

Детальніше

Як правильно і НЕ правильно визначати KPI

Як правильно і НЕ правильно визначати KPI (на нашому прикладі – KPI та запізнення). Або чому прив’язка відповідальності до благодійності виявилася спірною ідеєю.   В одному з попередніх статей – Корпоративна культура VS Правила (на прикладі наших запізнень) – писали, що для подолання внутрішніх запізнень (на внутрішні дзвінки та зустрічі) ми вирішили зробити запізнення, точніше- […]

Детальніше

Внутрішні правила і бізнес процеси та відповідальність керівника. Частина 2

Відповідальність керівника в разі недотримання ним внутрішнього бізнес процесу або правила.    В попередній статті ми поділилися думкою, що виконання багатьох бізнес процесів НЕ повинно бути зав’язане на керівнику (у тому числі, не очікувати від нього відповідей на питання, які можуть виникати), в разі, якщо за виконання таких бізнес процесів призначені ІНШІ відповідальні особи. Саме […]

Детальніше

Внутрішні правила і бізнес процеси та відповідальність керівника. Частина 1

Відповідальність керівника в разі недотримання ним внутрішнього процесу або правила.   Коли така відповідальність може бути необхідною і корисною, а коли навпаки, шкоди процесу управління та розвитку (на прикладі нашого Правила про запізнення).   В продовження статті про Корпоративну культуру та Правила (на прикладі наших запізнень:)    В статті ми розповіли як нам вдалося суттєво […]

Детальніше

Критерії Бізнес процесу. Або чому процес не працює як треба і що з цим робити?

Після статті про Корпоративну культуру та Правила (на прикладі наших запізнень:), в якої розповіли як нам в компанії вдалося суттєво зменшити кількість запізнень (майже позбутися) завдяки впровадженню необхідного бізнес процесу, отримали декілька питань, пов’язаних з тим, що компанія розробила процес, але він повноцінно не працює. В чому може бути причина та що робити?   При […]

Детальніше

Найчастіші податкові ризики використання мережі ФОПів. Частина 6

У продовження відповіді на питання знайомого, наводимо останні – шосту та сьому базові причини податкових ризиків при веденні бізнесу з використанням ФОПів.   А саме питання звучало так: ««Який сенс витрачати час та кошти на пошук податкових ризиків, якщо ми давно працюємо і ніяких проблем та питань за цей час у податковій до нас не […]

Детальніше

Найчастіші податкові ризики використання мережі ФОПів. Частина 5

Продовжую відповідати на питання знайомого – «Який сенс витрачати час та кошти на пошук податкових ризиків, якщо ми давно працюємо і ніяких проблем та питань за цей час у податковій до нас не було? Якщо можна кошти замість послуг на пошук можливих ризиків спрямувати на розвиток бізнесу?»   Відповідь на нього можна надати в двох […]

Детальніше

Найчастіші податкові ризики використання мережі ФОПів. Частина 4

Продовження відповіді на питання знайомого – «Який сенс витрачати час та кошти на пошук податкових ризиків, якщо ми давно працюємо і ніяких проблем та питань за цей час у податковій до нас не було? Якщо можна кошти замість послуг на пошук можливих ризиків спрямувати на розвиток бізнесу?»   Відповідь на нього можна надати в двох […]

Детальніше

Найчастіші податкові ризики використання мережі ФОПів. Частина 3

«Який сенс витрачати час та кошти на пошук податкових ризиків, якщо ми давно працюємо і ніяких проблем та питань за цей час у податковій до нас не було? Якщо можна кошти замість послуг на пошук можливих ризиків спрямувати на розвиток бізнесу?»   Отримав таке цікаве і насправді досить розповсюджене питання у продовження серії статті про […]

Детальніше

Найчастіші податкові ризики використання мережі ФОПів. Частина 2

Якщо ваш бізнес використовує ФОПів, чому варто зробити хоча б первинну діагностику податкових ризиків   Особливо, якщо ви маєте намір розвивати бізнес і працювати вдовгу.   Після статті про Податкові ризики використання ФОП, отримав питання з проханням пояснити, чому деякі з зазначених в пості ситуацій ми вважаємо помилковими думками підприємців, які використовують ФОПів та самих […]

Детальніше

Найчастіші податкові помилки при використанні мережі ФОПів. Частина 1

Навожу найчастіші помилки, з якими стикаємось та які призводять до податкових ризиків і законних (!) претензій та донарахувань податкової.   Помилкові думки власників бізнесу та (або) їх бухгалтерів:   1. Якщо є зареєстрований ФОП, то будь-які операції з ним законні і все, що необхідно, це своєчасно сплачувати єдиний податок. 2. Якщо платежі на/від ФОП пропускає […]

Детальніше

8 факторів успішного впровадження змін по Джону Коттеру

У продовження статті про корпоративну культуру отримав питання – що таке 8 факторів успішного впровадження змін по Джону Полу Коттеру (яку ми використали для наших змін). Відповідаю.   8-крокова модель Коттера для впровадження змін виглядає так:   1. Усвідомлення необхідності змін. Створення відчуття терміновості: Допоможіть іншим побачити необхідність змін і важливість негайних дій.   2. […]

Детальніше

Як корпоративна культура може замінювати Правила (на прикладі наших запізнень)

Останнім часом багато говорять і пишуть про корпоративну культуру та її важливу роль в розвитку бізнесу. Погоджуюсь з цим.   Також бачу, що розуміння та погляди на те, що таке корпоративна культура, якої вона повинна бути та звідки вона береться – досить різні.   Що це взагалі таке корпоративна культура? Які її критерії? Як її […]

Детальніше

Методологічна та психологічна підтримка вашого кандидата на випробувальний термін – навіщо це потрібно і як працює?

У продовження про послуги, які ми надаємо в рамках рекрутингу бухгалтерів, юристів, фінансистів у вашу компанію.   Доречи, в кінці відповідь СhatGPT що він думає про «мій» варіант зображення…?)   Що показує практика?   Випробувальний період — це майже завжди стрес для кандидата. І водночас це один із найменш ефективних та найдорожчих етапів для роботодавця. […]

Детальніше

Рекрутинг бухгалтерів, юристів, фінансистів в ВАШ штат – ДОДАТКОВІ послуги, які ми надаємо

  1. Складання КАРТИ посади.   2. Складання РЕАЛЬНОЇ Посадової інструкції (а не просто, щоб була:)   3. Розробка, опис KPI та/або OKR + допомога в їх ВПРОВАДЖЕННІ.   Вони спрямовані як на МОТИВАЦІЮ, так і КОНТРОЛЬ – за відсутності якого компанія має великий РИЗИК отримати неприємні і дорогі (часто несподівано дорогі) питання та складнощі […]

Детальніше

Рекрутинг бухгалтерів, юристів, фінансистів в ВАШ штат – які БАЗОВІ послуги ми надаємо

Щоб простіше і швидше прийняти рішення – що ВИГІДНІШЕ – знайти самим або доручити це зробити компанії (яка спеціалізується на таких питаннях), наводимо ПЕРЕЛІК самих БАЗОВИХ складових пошуку необхідного спеціаліста.   Насправді, такий перелік стосується не тільки пошуку в штат бухгалтера, юриста або фінансиста, а і будь якого спеціаліста, задачі якого потребують спеціальних знань та […]

Детальніше

Зробити самим чи передати на аутсорс? Що включається в “зробити самим”? Частина 3.

У продовження публікації – «що входить в поняття – зробити самим замість передачі на аутсорс?»  – отримав гарне питання – «Чому ви вважаєте, що компанія повинна організовувати роботу і контроль свого працівника (і, відповідно, витрачати на це додаткові ресурси – хтось повинен це робити і не безкоштовно), якщо працівник, відповідальний за виконання роботи, отримає за […]

Детальніше

Передати на аутсорс чи робити самим – що керівнику важливо враховувати при виборі? Частина 2 – що входить в поняття – зробити самим?

Якщо коротко, то необхідно розуміти:   1. чи дійсно компанія В ЗМОЗІ організувати виконання необхідних процесів власними силами замість аутсорсу на необхідному рівні?   2. які ПЕРЕВАГИ отримає компанія у порівнянні з передачею таких процесів аутсорсу?   Якщо детальніше, то при порівнянні – що для компанії ефективніше – виконання процесу самостійно (працівниками в штаті) чи […]

Детальніше

Передати на аутсорс чи робити самим? Що керівнику важливо враховувати при виборі. Частина 1 – база

Для будь якого бізнесу є процеси, які ефективніше виконувати власними силами (працівниками в штаті на повний робочий день), а є – які ефективніше передавати на аутсорс. Це стосується будь якого бізнес процесу.   Не відслідковувати таку ефективність і приймати рішення (аутсорс чи власними силами) без об’єктивного порівняння – це закривати очі на ефективність т  вартість […]

Детальніше

Чому ми вирішили відкрити напрямок Рекрутингу Бухгалтерів, Фінансистів та Юристів, коли самі надаємо такі послуги?

Отримав таке запитання (на світлині:) від декількох своїх знайомих і Kлієнтів.   Дійсно, може здатися, що такою послугою ми самі “забираємо” в себе частину свого ж “хліба” і створюємо конкурентні послуги в одній компанії, пропонуючи знайти і «віддати» необхідного спеціаліста (за разову плату) замість надання таких послуг самостійно з отриманням щомісячної оплати за обслуговування.   […]

Детальніше

Відкрили напрямок – РЕКРУТИНГ професійних БУХГАЛТЕРІВ, ФІНАНСИСТІВ та ЮРИСТІВ

Анонс!   Ми в OPS Group нарешті вирішили відкрити н̶о̶в̶и̶й̶ напрямок – РЕКРУТИНГ професійних БУХГАЛТЕРІВ, ФІНАНСИСТІВ та ЮРИСТІВ.   Насправді, це ніякий не новий для нас напрямок, оскільки займаємось цим останні мабуть років 20… Але робили це для себе та, в якості виключення, для деяких наших Клієнтів та знайомих, які просили допомогти в цьому питанні. […]

Детальніше

Частина 3. Коли дійсно необхідне підписання повноцінного письмового договору? А коли без нього можно обійтися, не пошкодувавши потім про це?

За наслідками одієї з публікацій керівника рекрутингової агенції, яка декілька разів не змогла отримати погоджену оплату за виконану роботу незважаючі на наявність підписаних договорів.   Продовжуємо стикатися в роботі з наслідками відсутності договорів між сторонаму угоди. Або підписання “простих”, “звичайних” договорів, як їх часто називають переважно представники мікро та малого бізнесу.   Тому продовжуємо ділитися […]

Детальніше

Частина 2. “Нам необхідний “простий”, “звичайний” договір”. Які ризики для Замовника приховуються за цим побажанням

Продовження посту про Договори.   Для керівників середнього та малого бізнесу (не для юристів:)   Отже чим “працюючий” (професійний) договір відрізняється від “простого” або “звичайного”? А також:   – коли дійсно доцільне складання професійного договору (оскільки зрозуміло, що він буде коштувати дорожче “простого”, “звичайного”) – і коли без нього можно обійтися (не пошкодувавши потім про […]

Детальніше

Письмовий договір – Коли і для Чого дійсно необхідний? Частина 1.

Для керівників малого та середнього бізнесу (не для юристів:)   Керівник однієї з HR Агенцій якось написав в своєму пості, що його компанія декілька разів не отримала погоджену оплату за виконану роботу незважаючі на наявність підписаних договорів.   А один з читачів Николай Романёк (Nick Romanok) згадав в коментарі висловлювання свого колеги – менеджера великого […]

Детальніше

Фешн Бізнесам та Швейним виробництвам – чи готові ви до експорту?

За рахунок чого Ви можете та повинні (щоб залишитися на плаву) підвищити прибутковість та конкурентоспроможність? У тому числі, щоб бути цікавим для іноземних замовників. І вони шукали Вас, а не Ви їх. На підставі результатів тих, хто це вже зробив і продовжує робити – за рахунок 3-х основних важілів: 1. Зменшення собівартості (звісно, ​​за умови […]

Детальніше

Якщо ваш товар не в Переліку критичного іморту

Сподіваємось, що завдяки цієї консультації, відмов для здійснення окремих валютних платежів буде меньше або не буде зовсім. Що не тільки спростить роботу і поразуміння, як для компаній та їх бухгалтерів, так і для працівників валютних відділів банків. А також дозволить продовжити працювати і вижити компаніям, які отримали необгрунтовані відмови. Радимо прочитати до кінця.   Останнім […]

Детальніше

Перевірки на 2022 рік: що важливо знати керівнику

(RU) Підготовка підприємства до перевірки є найефективнішою, коли вона здійснюється ☝️одночасно в кількох напрямках, зокрема:

Детальніше

Витрати на бухгалтера VS втрати

Як витрати на оплату роботи бухгалтера не перетворити на…втрати для компанії? Або як керівнику забезпечити реальну відповідальність бухгалтера, щоб мінімізувати вірогідність помилок та їх критичних наслідків для компанії та самого керівника ? ? Вочевидь, що бухгалтер може допустити безліч різних помилок, у тому числі тих, які є підставою для накладання істотних штрафних санкцій на компанію […]

Детальніше

І тепер борги віддають тільки боягузи…⁉️?

До уваги КЕРІВНИКІВ підприємств, які мають БОРГИ. Відтепер ? керівник також несе ?майнову відповідальність у разі незадоволення вимог кредиторів (важливі зміни до законодавства про банкрутство)? Зміни та наслідки У зв’язку з введенням в дію з 21.10.19 р. року Кодексу України з процедур банкрутства, звертаємо увагу керівників❗️ підприємств на деякі важливі зміни: Для ? КРЕДІТОРІВ значно […]

Детальніше

Запити правоохоронних органів про надання документів та інформації: як відповідати та чому не варто їх боятися.

Згідно діючого Кримінального процесуального кодексу, запит про надання документів чи інформації НЕ є обов’язковим до виконання. Документи та інформація можуть надаватися виключно добровільно. Виходячи з практики,  у багатьох випадках “запити” стосуються дуже широкого кола інформації та документів, які точно не визначені (не вказані). Це може означати, що такий запит більше спрямований на збір інформації, ніж […]

Детальніше

“Сумісництво” керівника ТОВ – як уникнути складнощів та ризиків

НАСЛІДКИ для Товариства у разі НЕперевірки підстав надання згоди на призначення/обрання “нового” Директора <...>

Детальніше

Чи завжди результати діяльності робітників належать саме роботодавцю?

Щоб відповідь не виявилася несподівано дорогою ... Чому власнику та керівнику бізнесу особливо в IT сферах та видавництві є сенс перевірити це питання.

Детальніше

Ризики VS Переваги затягування Судового процесу за Кредитними Договорами

Як у пошуках “цікавих” схем зменшення платежів за кредитом, НЕ стати жертвою спокуси та навпаки не збільшити суму боргу? Можливості, які “працюють” і спрямовані на реальне законне зменшення загальної суми боргу позичальника - фізичної особи.

Детальніше

Ризики ведення обліку поставок та платежів за договорами в розрізі контрагентів, а не договорів

Коли може не “спрацювати” взаємозалік та вимога про сплату простроченої заборгованності? Щоб уникнути можливих втрат та отримати кошти, якщо перемови з Контрагентом не надали бажаного результату - необхідно застосовувати “працюючу” стратегію та формулу розрахунку заборгованості, які значно збільшують вірогідність позитивного судового рішення.

Детальніше

ЛІКВІДАЦІЯ підприємства. Законні VS привабливі шляхи і приховані ризики

Або як не стати жертвою спокуси “ліквідації підприємства за 24 години”. Згідно законодавства юридична особа вважається ліквідованою з дня внесення запису про припинення до відповідного Держреєстру. Будь-які ІНШІ способи швидкої ліквідації (в т.ч. ліквідація за 24 години), які НЕ передбачають внесення відповідного запису про припинення до Держреєстру, не мають наслідком саме ліквідацію юрособи. Як правило, “швидка ліквідація” полягає у...

Детальніше

Усім ФОПам та їх ПОДРУЖЖЯМ присвячується!

Що спільного між ФОП та паливом для приготування їжі на 6 місяців? Або яка насправді ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ для ФОП та ФОП у ШЛЮБІ і як мінімізувати існуючі ризики? Згідно із діючим законодавством: 1) ФОП відповідає за зобов’язаннями, пов’язаними з підприємницькою діяльністю, УСІМ своїм майном, крім майна, на яке згідно із законом не може бути звернено стягнення. 2) а ФОП у ШЛЮБІ - відповідає за своїм зобов’язаннями УСІМ СВОЇМ особистим МАЙНОМ і ДОДАТКОВО ЧАСТКОЮ у праві спільної сумісної власності подружжя, яка належатиме їй при поділі цього майна.

Детальніше

Цей сайт використовує файли cookie. Відвідуючи цей сайт ви автоматично погоджуєтесь з Умовами користування сайтом і політикою захисту персональних даних

example.com

example2.com

example3.com